18439
Book
In basket
Wzrastającemu zainteresowaniu marketingiem towarzyszy ogromne zamieszanie pojęciowe. Celem autorów Leksykonu jest uporządkowanie terminologiczne tej dynamicznie rozwijającej się wiedzy w Polsce oraz wyeliminowanie chaosu informacyjnego. W Leksykonie zostały zawarte pojęcia związane z istotą marketingu i rynku, rynkowymi zachowaniami podmiotów i instytucji, badaniami marketingowymi, strategiami i taktykami marketingu oraz zarządzaniem marketingowym. Indeks terminów w językach polskim i angielskim ułatwia szybkie znalezienie interesujących czytelnika pojęć. Poszczególne hasła zostały napisane w sposób bardzo przystępny, a jednocześnie zwięzły.
Availability:
Czytelnia w Czarżu
Copies are only available in the library: sygn. 338 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Zawiera indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again